Звіт про роботу мовного табору
Звіт
про роботу мовного табору "Веселка"
КЗ "Гімназія № 7"
Табір працював з 6
по 10 червня 2016 року. Роботу організували вчителі англійської мови Бланк
М.В., Зозуля І.С. та Гора Є. М.. В роботі табору взяли участь 25 гімназистів.
Створення
літнього мовного табору «Rainbow» мало на меті проведення
серії занять і тренінгів для розвитку та стимулювання мотивації дітей до вивчення англійської мови, підтримку обдарованих дітей, популяризації англійської мови, формування комунікативної компетенції, розвиток творчого потенціалу кожної дитини,
виховання комунікативної потреби у пізнанні інших країн і народів.
Зустрічі у таборі спонукали
гімназистів практично застосовувати знання з мови, отримані протягом
навчального року. У таборі діти мали можливість спілкуватися англійською мовою
та застосовувати її у різних формах діяльності (в ігрових та концертних програмах,
театральних виставах тощо), що сприяло подоланню мовного бар’єра.
Літній мовний табір проводився під час
канікул, коли учні потребують
відпочинку. Саме тому основна мета мовного табору
була зацікавити учнів англійською мовою та сприяти самостійній підготовці
вдома.
Задачі, які ставили перед собою вчителі:
• створити умови для здобуття дітьми необхідних мовних навичок;
Задачі, які ставили перед собою вчителі:
• створити умови для здобуття дітьми необхідних мовних навичок;
• допомогти дітям непомітно подолати мовний
бар'єр;
• надати можливість удосконалити свою розмовну мову;
• поєднати навчання із захоплюючим відпочинком;
• сприяти формуванню позитивної мотивації для подальшого удосконалення англійської мови.
У мовному таборі перебувало 25 дітей – це переважно учні 5-8 та 10 класів, яких було поділено на дві групи за віковими показниками. Роботу табору організовували вчителі англійської мови Бланк М.В., Зозуля І.С. та Гора Є.М. Була складена програма роботи мовного табору, згідно якої було проведено наступні заходи.
• надати можливість удосконалити свою розмовну мову;
• поєднати навчання із захоплюючим відпочинком;
• сприяти формуванню позитивної мотивації для подальшого удосконалення англійської мови.
У мовному таборі перебувало 25 дітей – це переважно учні 5-8 та 10 класів, яких було поділено на дві групи за віковими показниками. Роботу табору організовували вчителі англійської мови Бланк М.В., Зозуля І.С. та Гора Є.М. Була складена програма роботи мовного табору, згідно якої було проведено наступні заходи.
06 червня – «День знайомства»
Першого дня з дітьми було проведено інструктаж з
техніки безпеки. Було проведено урочисту лінійку з приводу відкриття мовного
табору, під час якої гімназистам було представлено лідера табору. Діти
продемонстрували свої знання з англійської мови під час спонтанної вистави «The Turnip». На відкриття мовного табору завітала учениця 10-А класу Рудницька
Олександра, яка стала переможцем конкурсу «Flex» і протягом 2015 – 2016 навчального року
перебувала на навчанні за обміном в Америці. Вона поділилася досвідом з
представниками табору «Rainbow» та наголосила на необхідності вивчення англійської мови.
Далі відбувались заняття за віковими групами. Учні
ознайомились з режимом роботи мовного табору, були проведені ігри, під час яких
гімназисти познайомились один з одним, обравши собі англійські імена. Так, у середній групі було проведено такі ігри: «Hello, Neighbor!», “ Guess the Name”,
“Zip - Zap”, “Shoe Pile”, “I love…”, “The First Letter of my Name”.
Cтарша група розпочала з мовної гри-розминки “Introduction“. Потім провела “Mingle activity “My Partner” і в нестандартній формі після спілкування
представила своїх однолітків групі. Всі діти із задоволенням взяли
участь у занятті з драматизації та співів. Учні обох вікових груп отримали
завдання театрального проекту: середня група виконувала інсценізацію п’єси «The Hen and the Rose», старші учасники – п’єси “The Canterville Ghost”.
07.06 – «День на природі»
Цього дня
між командами мовного табору гімназії було проведено брейн-ринг «Містер
Всезнайко». Учні виконали аплікацію «A Napkin Bunny».
Гімназисти повторили
правила поведінки в громадських місцях та взяли участь в екскурсії – відвідали могилу кошового отамана І.Сірка. Було проведено
змагання, ігри з м’ячем: “True or false”, “What do you like to eat?”, “Colours”, “Snowballs”. Також учні влаштували пікнік з традиційними
англійськими стравами, cеред яких був яблуневий пиріг.
08.06 – «День
англомовних країн»
Цього дня
гімназисти пригадали та дізналися дещо нового про англомовні країни. Вчителі
старшої групи табору підготували уявну подорож , під час якої діти переглянули
відео. Після цього їхнім завданням було написати свої враження від уявної
подорожі. Вихованці середньої групи відповідали на запитання вікторини «Зоряний
час». Також вони грали в гру «Drawing», завданням якої було зобразити на асфальті традиції Об’єднаного
королівства.
09.06 –
«День спорту»
Цього
дня учні середньої групи з великим задоволенням грали в рухливі ігри на гімназичному
спортивному майданчику під час яких повторили, як вимовляються рухи на
англійській. З дітьми було проведено такі британські та українські ігри, як
«Котик-веселун», «Хусточка», «Фарби», «Simon
Says», «The Opposite», «Run-Freeze» та інші.
Представники старшої
групи табору працювали над міні-проектом
«Вільний час і спорт у Великобританії і в Україні»;
переглянули епізод «Blackpool”(навчальний посібник з англійської мови та культури «Word on the Street”), обговорили і виконали
цікаві завдання.
10.06 «Закриття мовного табору»
Цей день
став завершальним у роботі мовного табору гімназії. Учні обох вікових груп
працювали над міні-проектами «Мої плани на літні канікули» та «Мої уявні плани
для відпочинку».
Підсумком
роботи в таборі стало свято «Farewell Party». Діти продемонстрували результат своєї роботи над театральними
проектами – п’єси “The Hen and the Rose” та “The Canterville Ghost”; також учні виконували пісні англійською мовою. Наприкінці свята кожен
висловив свою думку щодо користі проведення мовного табору, а також отримав
сертифікат про проходження навчання у мовному таборі «Rainbow».
Завдання,
поставлені вчителями до початку проведення табірних занять, були виконані в
результаті злагодженої роботи вчителів і дітей. Вся виховна діяльність в
мовному таборі була організована відповідно до плану роботи на кожен день. Учні
отримали практичні навички в застосуванні англійської мови, виконуючи проекти, дискутуючи на різноманітні
теми, адже вся робота
проводилася англійською мовою; вони
вдосконалили навички роботи у
команді та групах. Ігрові форми навчання та автентичні
матеріали склали на дітей приємне враження. Підлітки потоваришувати з
гімназистами з інших класів. Діти
поділились думками та планами щодо нових проектів та видів діяльності, які б вони
бажали мати наступного року.
Коментарі
Дописати коментар