Тема. Авангард.
Яскравий представник кубізму Пабло Пікассо
Мета: ознайомити учнів із життям і творчістю Пабло Пікассо,
формувати уявлення про течії авангардизму, розвивати творчі здібності дев’ятикласників,
формувати підприємницькі якості, подолати мовний бар’єр, виховувати повагу
шедеврів.
Обладнання: текст «Пікассо» англійською мовою, картки із завданням
до тексту, ілюстрації художника, кольоровий папір, ножиці, клей для виконання
практичної роботи, музичний супровід уроку (А.Онеггер «Пасифік 231»).
Тип уроку: інтегрований урок (англійська мова і мистецтво)
Клас: 9
Епіграф до уроку: «Натхнення існує, але воно приходить під час роботи»
(Пабло Пікассо)
Хід уроку
І. Вступна частина
уроку.
Слово вчителя. Доброго
дня, діти! Сьогоднішній урок я б хотіла розпочати зі слова «РАПТОМ». Це слово
означає неготовність до певних моментів нашого життя. За законами збереження енергії Ейнштейна ми знаємо, що
нічого з нічого не виникає. Усе відбувається поступово, але раптом…
Так, 26 квітня 1937 р. раптом війська німецької дивізії «Кондор» під час
громадянської війни в Іспанії здійснили авіаційне бомбардування міста Генріка.
Протягом більш ніж 2 годин на місто було скинуто близько 40 тон боєприпасів.
Від скинутих бомб більша частина міста згоріла. Зрозуміло, що жертви були
колосальні. Постраждали не лише військові, а й місцеві жителі, тим більш, що
той день був базарним, а тому передбачай скупчення людей.
Три місяці потому Пабло Пікассо, уже досить-теки відомий
художник, виставляє на розсуд глядачів картину «Генріка». Незрозумілі нам
частини предметів та осіб були зрозумілими тим, хто ще не оговтався після подій
в Іспанії.
ІІ. Основна частина
уроку.
1.
Повідомлення теми і мети уроку
Отже,
ü Хто такий Пікасо?
ü Яку роль у мистецтві ХХ століття йому було відведено?
ü Як відбувалось становлення митця?
На ці питання ми зможемо дати відповідь протягом уроку.
2.
Актуалізація опорних знань
1) Дайте визначення модернізму.
2) Укажіть стилі та напрями мистецтва ХХ століття.
3) Що вам відомо про символізм.
4) Кого вважають першим імпресіоністом?
3.
Робота в парах. Робота з картками.
Становлення митця.
Дитинство Пікассо.
So let’s begin with the little boy Pablo. At home you read about his childhood. Work in pairs with
cards.
Card 1
Choose one right
answer
1. Pablo was a heir of the family of…
a) the Aivazovskys b) the Dalis c) the Picassos
2. The future artist was born in…
a) Spain
b) Italy c)
France
3. Pablo was born in the family of…
a) a doctor b) a painter
c) a teacher
4. Pablo has a younger…
a) sister Liz b) brother Jose c)
sister Lola
5. At the age of … he spent all his free time drawing.
a) seven b) six c)
four
6. His… was Pablo’s art teacher, when he was eleven.
a) father b) mother c) aunt
Card 2
Say true or
false
1. In his childhood Pablo Picasso was a pet-child for
his uncle. (-) granny and 2 aunts
2. From the young age Pablo loved and was interested
in his aunts’ intricate patterns. (+)
3. Pablo’s father was a successful artist. (-) he didn’t sell much of his work
4. The first Pablo’s word was “a mother”. (-) “a pencil”
5. The future painter went to school at the age of
five. (+)
6. Pablo Picasso couldn’t pass his exams. (-)
7. At 13 Pablo was fond of painting portraits. (+)
8. A local doctor encouraged Pablo’s pictures. (+)
4.
Робота з міні-конспектом (с.52 - 61). Робота в групах.
(Розподіл на
групи за кольорами фігурних скріпок)
Завдання для 1 групи
Розвиток кубізму
Завдання для 2 групи
Періоди творчості Пабло Пікассо
Завдання для 3 групи
Авангард у мистецтві
Завдання для 4 групи
Авангард у роботах українських митців
5.
Виконання практичного завдання
PIGEONS – they are the favourite birds for Picasso. He
drew them at the age of six and he created a pigeon of the piece when he was 68.
Try to create your own shape-symbol of piece using a technique of collage.
ІІІ. Заключна
частина уроку.
Картини Пікассо вважаються
найдорожчими у світі.
А якою ціною ви оцінили б свою роботу? Поясніть.
Коментарі
Дописати коментар